6 Mart 2011 Pazar

Kıyamet Kopmadı Ya

Her geçen gün kirlenen toplumları gördüğümde saşırmıyorum artık alıştım diyebilirim.Ama dünyaya dokunmayın artık amına koyayım siktirin gidin işte.İnsanlara para denen şeyin çok önemli olduğunu düşürten bir sistemde kabul edilemez zaten.Birşeyler hoşuna gider almaya başlarsın sürekli yenisi çıkar bunun sonu yoktur teknoloji bu sürekli gelişir.Bir bilgisayar sürekli geliştirilir 1 er sn 1 er sn işlemci hızı artar.Cep telefonları da gelişir bilgisayarlar gibi.Pahalı bir saat neden alınır onu hiç bilmiyorum yelkovanla akrep in yarışması var yani.Sürekli olarak birşeyler almak istiyorsanız çok mu hava atmak istiyorsunuz o paranızla gidin kitap alın güzel filmleri güzel müzikleri indirin popüler olmasın gün geçtikçe tüketmeyin şarkıları da.Gidin fotoğraf makinası alın illaha ünlü bir fotoğrafçı olmanız gerekmez ama görsel zevkiniz artar,gelecekte çocuklarına gösterebilirsiniz.Neyse asıl konumuz çocuklar ve gelişimleri kimsenin küçük çocukları önemsediği düşünülemez siyasi güçler ise asla düşünmüyor zaten aç olan bir insanı görmeye dayanamazken bir çocuğun aç olması kötü eğitim almasına neden izin verilir.Nedenini söyleyeyim çünkü onlarında kısıt düşüncelerle ve kendileri gibi tarafsız olamayıp tek bir yöne bakmalarını sağlayarak ilerde yanlarına kolayca çekebileceklerdir.O çocuklara karınları tok şefkatle sevip düzgün tarafsız rahat bir eğitim vermeyi sağlayabilirsiniz.Gelişmiş insanlara birşey demiyorum artık ne bok yiyorlarsa yesinler ya da onlarda düzelebilirler çokta zor bir durum değil bu dengeyi kurabilmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Birşey mi dedin